onsdag 24 december 2008

go jul go jul!

sitter och lyssnar på Anders F. Rönnblom, det är inte snön som faller. Det är fan jul med den låten. på nåt sätt...
pratar med angelica, hon har lekt igår med en vän till mig.
väntar in hela glada familjen.... den närmsta tillsammans med min själssyster Nadja <3. allt e lite suspekt just nu, jag vet inte ens om jag gillar julen längre, men den är ju till för barnen, och lillasyster kommer, så det kanske kan bli kul ändå?
även om man mest går omkring och blir tjock... sen blir det iofs nyår och det är min och andreas tid sen alltid!! få se vad som händer och med vem... men kul blir d! har jag bestämmt mig för. så d så..!
men nu ska jag äta mig tjock på julmat.
Adjö.

2 kommentarer:

  1. halååå försökt sms dejj flera gånger juuuuh
    va gör du?hör av dejj dåååå?glömt mig elle vafaan??hehe.............
    saknar dejj såååååååååååå

    SvaraRadera