fredag 19 december 2008

Pundad


jag vakna och hitta mina insomningsa tabletter.. nu e jag barnvakt och flöddrad, jag kom på at dety var en dålig ide ungefär när jag hade svalt dom.... jag borde ändå förstå att det hela inte är så lämpligt...


nåväl. gjort e gjort...


nu sitter jag här och lär syrran att lyssna påpunk medan hon målar gula och röda delfiner.. hennes idol e Thåström. hon e på rätt väg!!!

enl. mig..


men jag fattar inte vart hon fått sin motorik ifrån.. jag är hopplös än idag... tappa tom min data nerför trappan nu. . .


medans hon e 5 och "inte målar utanför". nän mer än jag som ser det orättvisa i det hela??
men det har blivit ett slags, tappa inte tappa inte!!!!!! sen tappar jag, typ. så e det iaf hela tiden.. flera gånger sen jag kom hit.. min hjärna är ute efter at förstöra mig...
men kommer jag acceptera det???
knappast!
jag kommer acceptera väldigt lite gämfört med förr. tror jag.
och jag kommer aldrig acceptera mig själv flöddrad när min syster e med.... hon byter kläder nu... sprang iväg och skrek nåt om det... hon är fan en bra variant av mig.... frågan är hur hon blir när hon e sådär 11.. jag rökte typ då... å hade varit full.. hur kommer det gå med lillsyrran.
och hur ska jag kuna säga att jag älskar henne.... på rätt sätt. det är sånt man inte pratar om i vår familj.. jag har försökt få ur det från pappa, går typ inte...
Nä jag ska bryta tränden, jag ska säga till min lillasyster att jag älskar henne, och när hon är elva så aka hon fanemig va punkare eller nåt... hon e ju som en docka... så jag får bara leka henne in till tuppkamms beslutet!!
Annars???
annars saknar jag er alla nåt oerhört. bara så ni vet...
å du Ange.. jag ska göra det du bett mig om.... jag måste bara hitta lite inspiration.. och du fick ju det där blocket.... den var jag nöjd med iaf.
(punker verkar död... hon springer nu ut i hippie utstyrsel, rätt läskkigt, men gödkänt då hon är fem.. vad ska man göra liksom)
tjipp tjipp.....

1 kommentar:

  1. fiiinis du.......
    saknar diig
    måste ses snart igen å bara hänga,,,dricka kaffe,,the,,folkisar heh....å babbala eller bara vara!!
    FAN JAG FÅR SÅN INSPIRATION NÄR JAG ÄR MED DEJJ JUUH!!
    INTE MÅNGA JAG FÅR DET AV SKA DU VETA!!
    VILL SKRIVA...MÅLA ..PYSSLA......Å VARA VAKEN HELA NATTEN MED DEJJ.....Å BARA KÄNNA DIN NÄRVARO....ATT DU FINNS DÄR BREVID MIG....Å DET KÄNNS TRYGGT Å SÅ SKÖNT.........
    du är en av de få!!det vet du!!
    älskar dig my darling alv!!!!!

    SvaraRadera