fredag 19 december 2008

tjock men fan inte glad!!

har börjat rota bland kläderna som beställdes från japan och kina... farsan hade rätt, dom uppsydda från kina var fan inte tjusiga... tyvärr...
sen blev det massa bråk om vikning, jag försökte pröva ett par bondage byxor och nu är det mer officiellt än någonsinn innan att jag har barnfödar höfter, medans asiater är små...
(som om nån någonsin tvivlat)

shit jag börjar tänka på nån lärare i högstadiet vars rumpa var så gigantisk att jag inte har en aning om vart hon köpte kläder... resten var s.k. normalt.... men... a, ointressant för er som inte vet vem jag menar.

Ange gumman har messat idag iaf... hon verkar lite sne på sin karl. men men, inget att göra åt saken.. tror jag.. jag an iaf inte göra nåt.. koka te och lyssna kanske, det vore nog bra tror jag.
får höra mig för...
ska till stan imorgon, måste köpa julkappar imorgon, inte köpt en ända än. LAT!!
så kommer det vara skit mycket folk... mina pengar kommer ta slut alldeless för fort, sen måste man betala skulder och hyra och fylla på mobilen m.m. allt som allt, jobbigt och dyrt, men maten e god... jag tror jag har lyckats gå upp i vikt igen... här var man smal och fräch sen ba:BANG! fettma... nä, jag går till överdrift, men man känner sig inte alltid så het kan jag ju säga, sitter dår och kollar på kläder man kunde ha för ca 3 år sen... jag kan iofs inte ha dom ett år gamla heller, för då hade jag fan fetma. USCH! nu låter det som om jag klankar ner på feta personer, det gör jag inte, jag klankar ner på mig själv! skillnad, jag lovar!

nä nu ska jag ringa en alv och se vad hon har för sig, dansar runt på kvinnohemmets golv och slänger angeldust omkring sig? mycket tveksamt... men man vet aldrig..

glöm nu inte godnattsagan...
Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar