tisdag 16 december 2008

Beklagan



Allt är suspekt... jag bråkar tom över sms... det har jag inte gjort sen jag nästan hade ett förhållandde för en så där 3 år sen. det är typ så långt jag kommit i mitt liv... jag små bråkar med folk som ändå inte fattar istället för att göra något vettigt. Jag hatar när folk lägger ord i munnen på mig. HATAR DET! och självklart kan jag inte försvara mig själv för jag är för rädd att bli hatad och nerslagen... nåt sånt. Men det är rätt konstigt för om sanningen ska fram vet jag inte ens om jag bryr mig om det heller.. jag vill bara se det bästa i folk så jag blir svensk och sätter på mig skyddlapparna och vägrar att Öppet se folks svagheter och brister. inbillar mig att jag fått för mig nåt, att alla är precis så snälla som jag vill tro om dom. men jag har mer än ett ansikte jag också... och någon,eller några håller på att driva mig till vansinnets/ vredets rand. och när jag väl kommer dit... så går det åt helvete... jag kan verkligen inte hantera min ilska... Okej... det är inte som om jag får vredesutbrott var och varannan dag, men det är nog det som är det farliga. jag låter det bubbla tills jag exploderar, när jag väl gör det så är det antagligen ingen i närheten, får jag hoppas, och saker kommer flyga... jag kommer skrika nånstop i 5 minuter vara hes i en vecka och ha ömmande knogar.. Döda ting. Jag slår bara döda ting, även om en och annan kommer upp för mitt inre som jag inte tror någon skulle sakna. karlslokar är min enda kommentar. LÄR ER GRÄNSER!!! ilska ska tydligen va bra... men det är inte helt omöjligt att jag låter det gå ut över mig själv. konstigare saker har hänt. Det hela känns rätt hopplöst ibland.. och jag vet fan ingenting.

ursäkta mig farbror blå... skulle inte ni hört av er vid det här laget??
jag väntar här... jag väntar på någon jävla dom, eller brist på dom så jag kan ta tag i det själv. för nåt får fan häntda.

!!He made me a snitch-bitch!!

jag vill spy galla över någon, både bokstavligt och bildligt. jag kanske är lite konstig i mitt skrivande just nu... men jag har fan inte sovit. klippt och klistrat och skrivit skrivit skrivit...
jag vill ha en jävla kamra. jag tror jag kan åstakomma nåt i så fall... inget jävla mirakel, men nåt för mig själv... visst jag har min gamla spot o matic, men fan inget framkallningsrum. nu får jag bara låna andras kamror, eller leka modell.... mycket sånt på sistonde.
men e man egosentrisk så e man.

tjipp tjipp, för denna gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar