lördag 14 mars 2009

jag tror inte jag kan

jag har en tendens att förstöra för mig så gott det går... jag inbillar mig att om jag lägger korten på bordet med en gång så slipper dom långsamt ogilla mig med tiden i af... jag är kvinnan från helvetet nu... PMS är inget att leka med..... speciellt om man bara vill ta livet av sig, en gång i månaden!!! visst man kanske inte är lycklig där emellan heller... men inget är värre än när det är så här... så skriker jag åt alla... vill slå ner nån och känner mig fångad av morsan.... kom på nåt dåligt du gör, undanhåll det, låt det sedan komma fram efter en lögn... a inte konstigt att hon låser in mig i huset eg... å andra sidan är jag 21....? måste stå för mina egna misstag.... måste kunna handskas med dom själv...

jag vet fakriskt ingenting just nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar