fredag 19 december 2008

Glömt

jag har babblat lite om barnvaktande och hur oerhört jobbigt det e...
och rätt kul, faktiskt...

men jag glömde ju allt det roliga! som att jag försökt bleka mitt hår igen, men misslyckades, och när jag då gick för att hämta upp systra min sprang hon mot mig och krama mig... när jag kramat henne länge sa hon: men, du har ju ljusrosa hår! nån som kan uppskatta det iaf. farsan såg mest sur ut... sa typ, du förstör ditt hår. inget mer bara, du förstör ditt hår . Som om jag inte redan visste, men han lunde väll blitt lite irriterad eller nåt? men nej, bara totalt llikgiltig.. jaja, vem fan bryr sig, eg... INTE HAN IAF!! hehe

och vad gör det att jag förstör mitt hår?? bara å raka av sen ju... är jag kanske lite barnslig nu???
antagligen...

gud jag går omkring med seminarier i mitt huvud hela tiden, fast det e fel ord... iaf så går jag omkring och får för mig saker hela tiden. om död... hellre röd än död (faktiskt... jag vet att jag vände på den, men det var meningen!! ha!) nä nu börjar jag göra mig mindre och mindre förstådd... så tills nåstagång:
Adjö (från franskan, eg betydelse: Hos Gud.).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar