måndag 23 april 2012

trött....

på så många olika plan, är jag bara trött.... vad har jag egentligen, förutom det viktigaste. Kärleken? som i vissa fall inte ens tillåts...? Inte accepteras. Trött, trött på folks åsikter, trött på folks förutfattade meningar, trött på allt känns det som. trött på livet? Ja o ja... Trött på att man ska visa hänsyn till sjuksköterskans rast för att få nåt lugnande medans man går sönder, sönder, sönder i linningen! trött på att visa DEM respekt, när den inte visas tillbaka... Visa respekt till alla, tills dom visatr om de förtjänar den eller inte är mitt motto, men innanför dessa väggar funkar inte det... här Måste man visa respekt.... annars är du ingenting. en flugskit. Här måste du vara snäll, och lagom sjuk för att få hjälp.... får inte vara för sjuk, inte heller bära masken för bra. Jag? Jag tog ut mina linser igår... och började visa MINA ögon... min spegel till själen. de ska få se hur jag mår.... LEV ALINA LEV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar