söndag 8 april 2012

Jag vet inte vad jag känner. Mattias tror det är ett stort rop på hjälp, han kan ha rätt.....
Kanske misstolkar jag det bara till att jag faktiskt inte orkar mer. Fast ibland så.
Som jag skrev i min scrapbook.... börjar ju se neonljus i mörkret...
Får i mig iaf lite näring, och tar mina mediciner som jag ska....
Men hoppet?
det kommer och går.... mest går...
Men enstaka gånger så....
Och hellre lite skrot i ansiktet än uppfläkta armar, eller?
får folk tycka vad fan dom vill.....
alla undrar jämt hur jag skulle se ut efter ett slagsmål- misshandlad till max antagligen.
Sluta-rökandet har gått bra om man bortser från helgens HELA 3 cigg, typ...
Jag och Mattias har hittat våra ringar.... Neonljus!
bara att sätta upp ett nytt datum
Mobilen är stulen- mörker....
men matreella saker ska man eg skita i..... bryr mig mest om bilderna jag hade på Mattias i den...
Och alla andra <3
det mesta ligger på BDB (DV) iaf... så WTF...
ska till PBV den 24e Neonljus...
Ska leka med vildhjärta idag- Neonljus.
Jo, jag har saker att leva för...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar