lördag 7 april 2012

GAAAAAH!!


Kan eller SKA JAG INTE KUNNA GÅ KLÄDD SOM JAG VILL??? utan att behöva färdas i grupp??
Idag blev jag förföljd av ett slem och gjorde mig psykiskt redo att ta av mig klackarna.... För han var fanimig LÅNGT från diskret!!!
senare sitter man ute när nån jävla kille börjar taffsa på mina lår.... och jag kännde bara att, jag orkar inte! jag ska alltid gå i byxor!!
VARFÖR I HELVETE GJORDE JAG INTE SOM JAG BRUKAR!???
(slå till idioten)
Jo, för jag kände, som så många offer, mig delvis skyldig...
vad gav mig rätten att gå ut i DESSA kläder???! snyggt, men kanske inte riktigt sommar än....
och alla har inte respekt för en ring på ett finger, även om alla verkar ha respekt för killen om han står där personligen.... FATTA ATT JAG INTE ÄR INTRESSERAD!
Om det inte vore för att jag redan prövat det och inte ens det funka hade jag rakat mitt huvud och gått i bagy kläder....
bara för att slippa....
Fast det är såhär jag trivs!
F.L.A.G. FÖR FAN!!!!
nej nu ska jag puffa vidare på min,just nu, inte helt tillfredstälande e cigg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar