lördag 7 april 2012


Jag känner mig bättre efter flera timmars sömn på soffan.... tyvärr vakna jag i lagom tid för att Mattias meds skulle börja verka och han skulle sova....
så nu sitter jag med alla tankar igen... :(
känns som om jag lever i en konstant AT... ingen logik i det..... WHAT SO EVER!
och DET STÖR MIG!!!
hur ska man orka, mer än att klistra på sig ett ansikte och hoppas att ingen ser igenom det....
GLAD JÄVLA PÅSK!
dessutom e min mobil borta.... så vill ni mig nåt nås jag antingligen på Mattias telefon :/

Sjukt sugen på att börja röka igen... men ska fan hålla mig till mina e cigg oavsett ångest nivå!
Börja tänka efter... "sätt igång och leva eller sätt igång och dö"...
det ligger nåt i det.... Ta sig i kragen kanske?
FÖR FAN PÅ TIDEN!!!!


...

varför känner jag såhär?
knappt aptit, påtvingad aptit.... för att inte gå ner mig, samtidigt med fortsatta planer på att svälta mig....?
planer på att röka mig till ett astma anfall, och framför allt......
medicin överdos...
det sista lockar mest... efter det jag gjort det första ett tag. kanske det i kombination med snitt snitt i ett badkar?
VAD FAN SITTER JAG OCH SKRIVER???
precis vad jag känner...
Förstår fortfarande inte, fast jag redan vet, hur mankan slänga ut nån från psyket efter ett självmordsförsök på avd.....
ALLT SOM EGENTLIGEN HÄNDE VAR ATT JAG FICK ETT BRYT!
försöka svälja porslin = omedelbar utskrivning.
ingen pardon, inget hur mår du EGENTLIGEN?(!!!)
(inte för att det är nåt man förväntar sig vid det här laget)
Bara... du är färdigbehandlad, packa dina saker...
Hej då.
fantastiskt...
och jag VET INTE o jag vill leva eller dö....
jo jag vet, men vet inte om jag kan göra så mot alla runt mig... men vissa dagar bryr jag mig inte alls...
känner jag måste göra något dramatiskt snart....
Ska jag dö nu?
är det min tid?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar