fredag 20 april 2012

som en svart fläck på ert nybonade kakelgolv...

....typ så känner jag mig, ivägen, störande... Retande. och det jävla hålet i magen! jag har inte mycket för mig här... saknar min BDB, nåt oerhört! Varför de har blockat den sidan har jag FAN ingen aning om... Vill kunna hålla kontakten med folket jag har där också. Äsch, kommer snart hem... så vad gör det för skillnad? Helena, min gammla granne från REBO skulle titta förbi idag, kanske med en mobil, det vore ju dunder! Inte lika instängd isf... Blir gammla comviq nr då... önskar nästan jag kunde visa min emo arm... bara massa plåster med hello kitty.... det gräsliga ser nästan gulligt ut :/ kanske ska dekorera mig med plåster utan anledning i fortsättningen? HAHA! silken tönt jag e! FAst, en gång i tiden skulle jag vara liksa tuff som Tank Girl (som jag drömde om inatt O.o) och hade ett plåster under ögat hela tiden! fortsättning följer...kanske... för nu får jag samtal...

2 kommentarer:

  1. Kämpa på gumman <3 slåss mot sidan som vill skada dig <3
    Knas att blocka bdb... Skrev en grej där som jag kan ta här istället då... Ang psyk och deras klagomål och hot om utslängning... Jag vet inte säkert, men jag har fått en känsla av att de inte gillar personer med borderline eller borderlinedrag... Skadar man sig ska man ut, vad ska man göra för att få hjälp - ligga stilla i sängen? Om man inte skadar sig ska man ut för att det är "en dålig miljö", oavsett hur dåligt man mår... Jag fick iaf en sån känsla av läkaren på Sahlgrenska, och när jag pratade med de andra i min sovsal verkade det som att det bara var mig han behandlade på det sättet... Om idioterna kunde lyssna mer på patienten än sitta och läsa i DSM-V hade det kanske varit bra. Kram.

    SvaraRadera