lördag 26 maj 2012

Slängde ut Mattias idag (igår?)... Kommer inte acceptera att leva i en lögn mer. Han behandlade inte mig bra, inte med värdighet och visade mig absolut noll respekt. Jag VET att jag kommer bli boven i dramat efter det här.. Sanningen är; Att han den här månaden betalade hyra för andra gången sen han flyttade in i januari. Så fort jag gjorde någonting "fel" så slutade det med en överdos av hans tabletter eller ett självmordshot. Jag jämt blev uthängd på internet när jag sagt eller gjort nåt som inte behagades. Han försökte manipulera mig med sin ångest, till sist även med att låta bli att ta sina mediciner. Dessutom, seriöst, sätta käppar i hjulen för mig för att kunna umgås med mina vänner. för att nämna några saker jag kommer på för stunden så där... Likförbannat älskar jag honom... Men det FUNGERAR INTE! Jag kan inte vara med någon som trycker mig i botten, så enkelt är det! Jag är inte någons lilla nickedocka och kommer faan aldrig bli!! Men det känns rätt patetiskt att känna sig tvungen att göra uppror mot sin kille... ganska mycket patetiskt. MEN! Han/Du: har hotat mer än en av mina vänner, vissa bakom ryggen andra rakt i ansiktet... vissa minns du andra har du förträngt... och jag känner nog att det är lite som "grabbarna grus" sa till mig... Många väljer yngre tjejer för att det ska vara lättare att styra dom. Jag undrar stilla om det var det du hade planerat... Eller är du bara sjuk? Sjukare än du är medveten om själv som det verkar... och vad fan var dina ord när vi slängde ut dig? Till kommentaren: _ Alina vill att du avlägsnar dig nu. Så gå härifrån. Så ser du på mig och säger: - Men hon blir så lätt förvirrad och vet inte vad hon säger gör eller vill... VAD FAAN! Där försvann den ångest jag hade över det där... (i.a.f. just då). Vad hittar jag sen? Jo tömda pillerkartor och en så-gott-som tom buronil burk... Lyllo dig, du slapp fyllecellen... Fast jag misstänker ändå att det slår garderoben du valt att lägga dig i. Jag undrar stilla om du tänkte att jag skulle hitta dig död där sen? Känns väldigt fint av dig.... DU HAR EN DOTTER FFS! TÄNK PÅ HENNE!! TÄNK PÅ N.Å.G.O.N. ANNAN ÄN DIG SJÄLV! Vet du, några av dina gamla nära vänner varnade mig för dig redan första gången dom träffade oss tillsammans. Jag dumförklarar mig själv som inte lyssnade mer uppmärksamt...

1 kommentar:

  1. Nej, det var inte anledningen. Det var/är för att jag är så jävla osäker på mig själv... så jag får svårt för mycket. Jag krävde aldrig att du inte skulle umgås med vissa. Jag bad dig, för att det sårade mig. Du vet mycket väl att det bara var två saker jag ville. Styra dig är inte en av de sakerna.

    SvaraRadera