måndag 9 april 2012

men mot natten?


Jag kan hålla inne paniken hela dagarna, inga problem! (för det mesta)
men varje jävla kväll, blir det kaos...
Som om psyket ska straffa sig själv för att jag mått för bra under dagen eller nåt?
Jag VET att jag inte är ensam om detta och det stör mig att folk måste leva så!
förr läste jag gämt på kvällarna, nuu e det omöjligt.... dagarna så gott som också. Bara ner med mina pilleroch fortsätt trampa på i geggan!
LASANGE!
ni måste känna mig oerhört väl för att förstå den annekdoten, och en dag kanske jag lägger upp min lasange teori....
men av fem plattor så e jag på 4e... geggigt.
varje kväll.... 3e på dan..... mindre onödig sås....
DOCK VILL JAG UPP PÅ TOPPEN!

Nä tacka fan för insomning säger jag bara...
det och lugnande...
vet inte hur jag skulle klara kvällarna annars... :(
ser fram emot den 24e då jag ska till (rättelse) PMG!!!!!
inte tillbaka till borderlineenheten alltså... bara mina fingrar som spela ett spratt på tangentbordet!
nu märker jag att det inte finns nån logik i det här inlägget längre så...
som vanligt

LEV ÖVERLEV INTE BARA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar