torsdag 31 mars 2011

hoppas detta e ok för dig ida... du logga ju ur så fort...


Sugarheart "Little girl she's on the floor she gets it all cause she's the whore.." säger:
Som mig på rassle då Jag sket och spydde av ren njutning när jag satte mig på den rena vackra toaletten
Alina säger:
haha
word
Sugarheart "Little girl she's on the floor she gets it all cause she's the whore.." säger:
Näh, nu jävlar måste jag sova, är dötrött och har känt mig smått sjukis hela dagen
Alina säger:
ok då din lilla slirpa
sov så gott
Sugarheart "Little girl she's on the floor she gets it all cause she's the whore.." säger:
Puss puss min lilla tacka, vi kan la höras imorrn? Sov gott
Alina sa (03:06):
det samma min lilla slirpa Alina sa (03:07):
förrresten!
skriv upp dom orden
Alina sa (03:08):
slirpa och tacka
e du snäll

1 kommentar: