söndag 6 mars 2011

bara skriva...

suttit i telefon med enrika en mindre evighet... det e fan peppande att prata med henne... vi verkar dessutom kommit fram till en hel del liknande åsikter...
hoppas så innerligt jag ska få permission i nästa vecka så jag kan träffa henne och my... och även josefin, även om jag inte känner henne (än).
skulle va så skönt å få vara hemma ett slag och känna på hur det e... får inte glömma ta upp det i morgon på gruppen...
har ju faktiskt inte haft nån riktig permis sen jag kom... vart hemma på en funderare och vart i gbg när jag låg på psyk.... men ingen regelrätt permission..
annars har jag varit riktigt glad den här helgen... jävla skönt, om dock ovant.
kanske har jag landat??
intressant tanke.
jag hade tydligen inget vettigt å skriva idag...
kanske senare, tills dess..
ha det vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar