tisdag 23 februari 2010

Vart ska man ta vägen...

vart går man när man inte har någonstans att hamna?
vem ser en när man känner sig osynlig?
Vad får man för hjälp när man inte vågar öppna munnen, när orden vägrar komma ut...
vad får man för hjälp när dom fem små bokstäverna är det svåraste ordet som kan komma ur min mun???
försöker smaka på det... hjälp, hjälp.... hjälp? Vad fan detyder det egentligen? och kan någon annan än en själv verkligen hjälpa??? Aj vad jag tvivlar..
Men det river i själen och jag känner egentligen bara för att ställa mig på ett hustak och skrika ut det.... de fem små usla bokstäverna som fastnar i halsen på väg upp, för ord har fått en sådan jävla stor innebörd...
Lär mig teckenspråk... så ska jag säga precis hur det är... jag nästan lovar,
HJÄLP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar