torsdag 25 februari 2010

JAG HATAR VINTER OS!!

att sitta på psyket under sport-tider på tv är för mig ett rent helvete...
men jag lyssnar på Courtney och funderar på dumheter...
men några sådanna blir det inte!! Jag ska kanske stanna längre än planerat... jag måste erkänna att jag blev förvånad... läkaren lyssnade nämligen på mig (wow säger man då)...
Annars har jag fortfarande ingen aning om nånting alls, mitt huvud snurrar runt runt....
men Hanna ska tydligen komma hit och hälsa på mig idag... Jag ska fan krossa henne i kramar!! Jag känner mig faktiskt inte vidare på humör för att träffa någon, men jag måste nog ändå... Jag ska inte isolera mig från världen så där tok mycket som vanligt..
jag känner smått för att springa ut och fucka upp mitt liv totalt... men har man kommit halvvägs på stegen är det ingen mening med att slänga sig mot marken... Ingen skulle klara av det heller för den delen.
JAG VÄGRAR LÄGGA MIG NER OCH GE UPP!!
Ingen behöver en begravning till att tänka på...
a.n.g. det har jag maniskt letat igenom döds annonserna... Men dom kanske bara publiceras i Kumla??? jag kanske borde fråga hennes mamma....
Min CDspelare är på nästan dygnet runt, förutom när jag måste ladda batterierna (Oj vad vitsigt det blev för det är ju typ det jag gör också??)...
Vet ej om jag skrivit det innan, men läkaren här är samma som på PBV, jag såg henne och tänkte bara "ge mig styrka"! Inte för att hon är dålig... utan för att jag måste springa på henne i ett år frammåt eller liknande. Jag kan knappast påstå att mina bästa sidor kommer fram under dessa förhållanderna.. Även om jag är ovanligt "väluppfostrad" i gämförelse med hur jag brukar va.. Ingenting har flugit genom rummet(!), sen att jag slår i väggarna och på mig själv är väll inget annat än förväntat... Men jag har tom försökt, och ibland lyckats, med det där svåra svåra ordet, hjälp... Får man lov att vara stolt över sig själv då??? om tom Lisa är det så borde jag också få det.. eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar