lördag 27 februari 2010

Blåmärken

Mina knogar är uppsvällda och har en lätt lila färg.... jag upptäckte detta först när jag satte mig ner för att käka lunch.... "ingen lunch inget kaffe", så okej då.
jag började i vilket fall skratta åt synen av mina händer... då nån annan här sa han hade hört mig slå hela kvällen och jag började som vanligt fundera på varför ingen kommer och säger åt mig att sluta...
Återigen känner jag mig osynlig...
Jani kom iaf igår... han hade med sig mint chocklad och cola... allt som allt var det hela ok när han var här, men jag slängs mot golvet så fort någon vänder sig för att gå... varje jävla gång, oavsätt om jag är så att säga inne, eller ute... jag klarar ej att skiljas från folk... undrar varför...
Men tobaken väntar och jag är nervig.... så jag tror jag slutar här, iaf denna gången..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar