torsdag 25 februari 2010

Ännu en dag på instutitionen för fritänkare...

Jag skulle egentligen gått till grupp terapin idag.... men hela jag känner mig så som jag tror det känns att drunkna...
kommer iaf snart hem... men till vad??
En av personalen ansåg jag borde söka beh. hem... jag funderar fan på det....
Jag är redo att ta emot hjälp nu, så snälla ge mig den!!
Ni kanske tycker att jag flyr från problemen, men saken är den att jag håller på att drunkna i dom... Så vad gör man??
måste bara komma på vad skiten hette.... där man söker alltså..
har fått nya kontakt män också.... det känns som en sten som lyfts från mina axlar... (kom inte vidare överens med En av dom andra)
Frågan är vad läkaren säger om att jag inte gick idag, men vad fan.... jag ser tom väggarna röra sig just nu.... Länge sen sist... tror jag.. för att vara mig iaf..
försöker jag fokusera på någonting, alltså stirra, så rör det sig... NEJ JAG SKÄMTAR INTE!!! men jag är inte heller psykotisk... (jag råkar bara ha massa mummel i huvudet, men dom är nästan helt borta pga drogandet... det lagliga, mår du dåligt? här har du ett piller effekten..
måste bara sägas om och om igen: sveriges sjukvård är fantastisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar