fredag 26 februari 2010

Känner mig fortfarande lätt efterbliven... Men vad fan ska man göra åt den saken??
jag vill egentligen sitta och göra tiaror... bli riktigt jävla babydoll!!! måste kanske ta en sväng förbi BR eller nåt... vi får se.
jag känner mig mer splittrad än på länge, jag vill både isolera mig och umgås med folk samtidigt... Inte bara det utan allt, jag känner mig verkligen kluven ang allt...
borde sitta och sy egentligen... hoppas den viljan finns kvar när jag åker hem till min kära symaskin.... Jag ska bli så söt så att man kan spy!!
inte påpekats än, men återigen är håret svart.. jag känner mig nöjd, funderar på att bli panda eller nåt... någon som minns den stilen?? den är ju typ utrotad nuförtiden...
så ska jag bara äta söta saker, så jag också blir söt (vilken film vilken film, huh huh?). Jag känner mig så jävla udda... vet fan inte varför ens...
Men massa fina tankar till alla ni som förtjänar det!!!

luv luv<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar