torsdag 16 juli 2009

till morgon kaffet...

Jag kom fan upp.... klockan 08.00 typ, jag trodde det var en teoretisk omöjlighet.... jag har däremot Ingen aning om jag kommer kunna sova inatt... men det är ett senare problem...
Daniel kanske kommer idag... och kanske Ida... hoppas inte samtidigt.. tror jag.. det känns som mycket intryck, jag tar ju fan inte ens av hörlurarna förren nån verkligen visar att dom behöver, vill ha, ens uppmärksamhet.... i dessa fall är det personalen som verkar vilja nåt... kanske för att jag sitter och sliter mig i håret medans jag gungar fram och tillbaka.... kanske, eller typ här är dina piller... Jag har fått heta både anna och Kristina.... nåt mer också, men jag minns inte vad, hur svårt kan det vara??? Måste man komma från balt-staterna för att kunna läsa namnet Alina? Lina med ett a innan... måste vara hemskt jobbigt... ursäkta min bitterhet, men min kopp med morgon kaffe tog just slut och jag tänker inte lämna datan med risk att bli av med den...
Måste skriva.... skriv terapi 4-life! Jag tror jag har ansett det sen mellanstadiet... Men det är rätt fantastiskt att massa krumelurer blir ord... ok nu lät jag som en ailien som försöker komma på med vad vi eg. sysslar med, kanske det jag är... vad tror ni??? kan ni inte kommentera och komma fram till om jag är en alien eller inte?? Jag känner mig lite som en...
Igår prata jag iaf i telefon med Lisa den vackra... jättelänge, och återigen kände jag mig som 16 när vi läste ur våra anteckningsböcker för varandra... vi gjorde alltid (!!) det förut.. jag tror inte jag skrev en sak på typ två år som hon inte läste... seriöst! Jag har aldrig haft en vänskap med någon som jag hade med henne.... och jag vill ha tillbaka den! men även om jag går bakåt i tiden så behöver det inte innebära att hon gör det... enligt mig, tyvärr.... men samtidigt jävligt bra, min tids resa var ju knappast bra... men jag saknar våra gt stunder med vampyr filmer liggandes på golvet, och hon är nog den enda som kan tippsa mig om en bok som jag faktiskt skulle gå och köpa... Hon läste lite ur Hey Dolly för mig igår... jag kommer fan kuta till akademibokhandeln när jag skrivs ut... vilket lär bli rätt snart, för jag får ju inte vara inlaggd.... det är ju dåligt för mig.... har PBV bestämmt... men några dagar kan räcka, faktiskt... (jag talar av erfarenhet,) jag förstår bara inte teorin... a, hon mår skit.... släng ut henne så pratar vi me´na i aug... Okej... man tackar!
jag hoppas verkligen jag får träffa J. F. min ordinarie läkare, hon jobbar tydligen på sjukhuset nu, men på en annan avd... så dom vet inte om hon hinner... men eftersom hon känner mig skulle det kännas, iaf relativt intelligent, eller har jag fel?? man kan å andra sidan aldrig lita på att sjukvården ska vara intelligent... tyvärr.
HAHA! jag lyckades hämta mer kaffe... jag tror iofs inre det är så många internet generationen människor som är vakna.... däremot så borde dom ha en anställning, eller haft... och där är datan vrätt nödvändig... jag kan inte uttala mig om nån av dom, för jag har inte pratat med dom.
B är här.. henne känner jag sen tidigare... men vi säger inte mycket till varandra... och jag tror hon vill ha det så.... med undantag typ..
sen har jag pratat som hastigast med några som prata med B... intressanta, hur tar man livet av sig när man är inlåst samtal... jag vet... ett fort, sätt.... som finns inne på rummen, but I´m not telling! Jag tror fan inte ens att svensk självmords guide har det upplagt.... borde kanske upplysa dom..... eller så håller jag mig till, I´m not telling... Vad folk inte förstår är attt när man verkligen vill dö har man jävligt bra fantasi, jag har kommit över det stadiet... iaf stadiet där jag skulle genomföra det tror jag, mest för att jag inte vill misslyckas igen.... eller.... så har jag bara accepterat situationen.. Jag vet inte vilken av alternativen som är värst..
men nu är det upp till kamp (!) mot rakblad och rosa knogar m.m.
jag ska bli normal-störd för att citera mr torrette... nog att hans t. var100 ggr värre än min någonsin varit... men jag kände igen mig så mycket i honom att det var läskigt...
det är rätt sällan man träffar någon annan som har torette så, iaf för mig, blir det en instant konnektion.... eftersom han håller föredrag över hela jorden så har jag ingen aning om hur han ser på saken..... men jag känner så... ett hemligt band som ingen som inte har det kan förstå...
Mina ord tar slut nu...
så jag går och röker mina ful-cigg... men jag gilllar fan smuggel!
tills en annan gång..
farväl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar