lördag 18 juli 2009

"jag måste få säga att begrav mig med öppen mun så jag får fortätta skrika till sista sekunden"

gick upp idag igen... fast jag hade planer på att låta bli.... bara ligga i min kokong av täcke... men jag ville röka när dom ändå väckt mig... käka lite fil och 3 koppar kaffe.... Jag har lagt märke till att jag frivilligt tar plastmugggarna, för jag litar inte på mig själv med kross bara saker..
nu ser min vänster hand värre ut än höger... v(knogarna, dom var lila igår) ingen värkar märka att man slår hårt som fan i väggen... däremot stängde jag två dörrar om mig och bara skrek, och det hörde dom... toaletterna här brukar vara rätt ljud dämpande, tor jag iaf... annnars kanske ingen har brytt sig innan.... jag förstår inte varför jag mår så här nu... det var ju så bra ett tag.. Så jävla bra..... (kanske inte så jävla bra... men väldigt mycker bättre iaf...).
jag börjar bli frustrerad... jag känner hur ångesten smyger sig på... men jag ska slå ner den med musik och cigaretter.... risken finns att det kanske även blir en stess... eller risk och risk... men jag försöker spara dom tills dom Verkligen behövs... kanske en dum tanke.... men det är iaf presic så jag känner... jag vill ha någon bra här.... en stund iaf... inte hur länge som helst, det skulle jag inte palla, inte vem som helst heller... det finns ett fåtal personer... några av dom vet nog inte ens om att jag skulle bli glad om dom kom... vilket påminner mig om att jag måste köpa textil färg... den här månaden ska jag fan bara köpa små söta saker och pyssel.... och wild cherry duch...blaha? sen kommer jag cirkulera på olika barnavdelningar och köpa en jävla massa plast smycken, eller detaljer eller what not....
Fan... det innebär att jag måsre till stan den här månaden.... och massa jävla räkningar!!! jag orkar inte, mamma... får jag flytta in hos dig röka på mitt rum dricka mig full i ditt hus och äta upp din mat utan att behöva betala nåt... du kan få tvätta mina kläder och städa mitt rum också.... låter det lika bra för dig som för mig??
jag vet inte riktigt vad jag ska göra av mig just nu...
och orden har tatt slut för denna gång..
kanske återkommer om 10 min eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar