lördag 11 juli 2009

kära dagbok...


jag sitter fan rakt emot honom... han ser på film och jag skriver... han ser på class of 99, som jag mot all förmodan råkar äga... lärare som dödar sina elever, kvinnans bröst blir till kulsprutor osv.... mycket 80, mycket intressant.. men bra?? Det är det vi försöker komma fram till.. så dålid att den blir bra, eller så dålig att den går från bra och tillbaka till dålig, vem mer har sett den filmen?.. citat från class of 99 "Do you really trust him? Yeah, like a vampire giving me a blowjob". det är iaf en riktigt bra replik...

jag sitter och försöker lägga in massa filmer i ett USBminne för att lägga dom på windows delen av min data.. jag har nämligen två i en men använder bara linux, så den delen börjar bli lite... full...


Allt detta känns som onödigt skrivande, men jag orkar inte sitta och försöka hitta ord på alla mina känslor, men jag kan inte tänka riktigt klart.. men kan inte sluta skriva heller... har hamnat i nåt hypo maniskt tillstånd... så jag måste göra nåt.. har klippt och klistrat som en dåre... skrivir och skrivit... men mest bara till mig själv
. Har skrivit lite till ange också.... men mina ord tog slut.. fick iaf sagt vad jag ville ha sagt, så det är nog ingen katastrof... om du läser detta gumman så ska du veta att jag älskar dig... nä det känns som det här verkligen blir hej dagboken... men tydligen kan jag inget annat idag....


2 kommentarer:

  1. hej e jag............
    skall skriva till dig.......det känns bäst så bara.........
    men det är såå svårt att få fram det jag känner........faaan dåå!
    sist vi sågs först å kramades kändes som en speciell känlsa........kännde din energi å ja det blev så mycket bara!vet inte hur jag skall förklara...........???
    hoppas du hör av dejj snart
    så vi kan ses bara du å jag för en gångs skull!!!!ellerhur??
    tänker på dig massa........kännner massa angående dig å mig å allt fan........
    det är fan heelt fucked up allt!

    SvaraRadera
  2. jag kände samma sak....
    om kramen....
    men du vet vart jag är nu...
    så vi hörs någon gång i nästa vecka... lär vara ute då...
    love

    SvaraRadera