tisdag 25 september 2012


Jag ångrar att jag inte skrev när jag var fullt aktiv. Då hade jag kunnat se  mitt egna helvete varje gång jag tänkte tanken igen.
Men att börja dokumentera vid ATn är inte helt fel heller. Det verkliga helvetet. Jag har sådana aggressioner så det finns inte. Oavsett vad jag egentligen vill säger förnuftet stopp när jag är på väg att skriva ut mig. Inte för att få knarka, utan för att slippa allt detta. Inläggningar och mediciner. Sprutor i arslet, inte ofrivilliga, men knappast önskade heller.
Jag vägrar zyprexan iaf. Därav injektionerna. Jag hatar den medicinen av hela mitt hjärta.
Har säkert redan gått upp 5 kg under dessa 3-4 dagar.
För en ätstörd är det jävligt jobbigt. Speciellt då något ökar aptiten. Spy vägrar jag börja med igen. Kan man inte snudda kräkreflexerna utan att börja blöda, och tandläkaren säger att jag knappt har någon emalj kvar. Ja, då lägger iaf jag ner.ibland ångrar jag det beslutet. Men jag har iaf gått ner 50 något kilo. Så varför klaga? Överdriva så man blir undernärd är.en sak. En annan att spy upp maten, när.det.finns folk som tvingas gå till soppkök, och värre, är det fan så respektlöst att äta.sig övermätt, spy, äta lika mycket igen,.spy,.o.s.v.
Jag brukar.ju kunna svälta mig rätt bra.men BLÄÄÄÄH för dessa meds.
Jag blir kanske.aldrig den jag vill vara, utåt och innåt, men antar.att.man får.jobba sig upp till, i.a.f. friska.ögon.
De kallar mig benig.och undrar.vart jag tagit vägen. Ser lite.upprörda.ut och säger: sen att jag isf inte.är.underviktig.
Så ingen hjälp nu iaf.

Hurmmm.. hörde.precis.precis.en röst tala.till.mig. psykotisk eller medium, det är.faan frågan, fast inget att.jag kommer.säga.här.

Kärlek.till.er.ALLA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar