fredag 8 juli 2011

NÄ NU FAN!


Jag ska altså skrivas ut. Inte för att jag är frisk och mår så jävla bra. Utan för attt jag inte tillhör någon avd.. Först sa dom jag tillhörde missbruk, men då jag varit ren i ett år, typ, så tyckte inte dom jag hade nåt där att göra... Och ingen annan avd vill ta emot mig. Och min ångest e fortfarande total... Jag e fortfarande åt helvete och jag har faktiskt inte mycket till framtidshopp. Tvivlar LITE på att jag överlever detta men förståndet säger åt mig att det ska du fan göra! Så så länge det finns kvar så gör jag det! Vi får la hoppas det finns kvar antar jag.. Datan e kass så jag får blogga från mobilen dessutom.. Tacka fan för att jag har den iaf. Om man säger så. Skulle vara totalt handikappad annars... Tänkte bli bättre på att uppdatera här nämligen! Ska få hit en annan data imorgon... Blir jag inte lika invalid. Sen blir jag utskriven på måndag. Yay! Hur fan ska det gå? Men det får gå.. Det får fan gå... Jag måste klara mig kan inte sitta här hela mitt liv liksom. Men dom e sjuka här.. Härom natten valde dom o kolla på fotboll istället för att hjälpa mig när jag hade sån ångest att jag ville dö. Svensk psykvård e åt helvete. Hungriga patienter kan inte ens få en macka... Allt e helt skevt.... Fatta att dom inte har nåt här att göra! Ta in lite nytt folk som inte e förstörda än tack, SNÄLLA! Fy fan asså... Vet knappt vad jag ska ta mig till jag överlever men jag lever inte.. Och det e ju vad jag vill göra, jag vill leva...

men snälla gör det ni LEV!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar