onsdag 6 juli 2011

avd 366


Jag försöker hålla mig till mig själv så gott det går....
Förutom när mina vänner kommer på besök, gör inget väsen av mig. Likförbannat blir jag kallad divärse saker varav det mesta slutar på fitta.. Jag känner för att slå ihjäl kärring jäveln om hon så mkt som tittar på mig på fel sätt en gng till.. Men slår man verkligen en psykotisk kvinna? Som dessutom e dubbelt så stor som sig själv? Funderar på att provocera fram att hon slår mig så jag kan slå tbx.. Haha! Men, nä...
dom ska annars flytta mig till missbruk. Jag tycker inte jag hör hemma där. Har ju egentligen inte hållt på på ett år! Bara får jag går i den jävla öppenvården, som jag ändå tänkte sluta i. Ska börja privat istället.. Mamma vill betala det åt mig. DBT tänkte jag. Det fanns nåt ställe i gbg med det... Ska ju va bra för folk med borderline har jag hört.. Många har sagt jag borde gå det, värt ett försök liksom.. Jag vill bli bra. Orkar ej leva såhär längre. Har liksom åkt in o ut sen jag var 16 vad fan är det för liv? Jag orkar inte må så här! Misstolka inte, jag skäms inte! Håller mitt huvud högt! Men orkar jag e frågan? Jag kommer aldrig bli en svensson och vill inte bli en heller... Så det e lungt. Men gärna lite, just d ordet, lugn. Det räcker för mig. Ändå e det SÅ MYCKET BÄTTRE! Så otroligt mycket bättre.. Det kan jag vara tacksam för iaf... Men det känns inte so m om det räcker, kalla mig otacksam om du vill.. Men det är vad jag känner... Behandlingshem o psyk. O tvångsvård. Man känner inget männsikovärde då.. Inget alls faktiskt.
men nu har mina ord tagit slut...

GLÖM NU INTE LEVA OCH INTE BARA ÖVERLEVA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar