tisdag 5 juli 2011




LÄNGESEN SIST NU!

Did you miss me??


jag sitter på psykos avd på östra sen 3 dar tillbaka, tror jag. det e ingen höjdare alls men det slår vad dom tänker placera mig härnest.... Missbruk... plasera nån som varit så gott som ren i ett år, bland massa missbrukare. förväntar dom sig att jag ej kommer ta ett återfall då eller?? jag e ledsen men asså, va?
jag har inget emot missbrukare, men dom triggar mig. kan inte läkarna försöka förstå det?? tydligen inte nej... eller alla förstog d, och tog hänsyn till det, förutom överläkarna! dom skiter i att jag säger att iom att placera mig där e som o skicka mig direkt in i en lägenhet med gratis knark.... men nej nej " du får se till å stå emot" a visst liksom.... lätt fixat..ö...
känner att jag inte ens kan skriva bra just nu.. det e ju lite skamligt faktiskt.... men man överlever det oxå... utgår jag från iaf..

mina vänner har iaf varit underbara... varit här och stöttat... hotat med att fisa på läkarn osv.... sånt man behöver höra ibland... faktiskt!!!

dom e bra!

det jag hatar mest e att den jävla stämpeln aldrig försvinner... ALDRIG jag kommer klassas som missbrukare även om 50 år även om jag inte rört nåt sen sist och fram till döden liksom...
vakna!!! man kan ändra på sig! och alla knarkar inte för å bli "beng" några gör d för å bli friskare oxå!!!
det var la allt för den här ggn tack o hej...


LEV VÄL...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar