tisdag 12 juli 2011

Im a psyko, but thats ok!




Har fått reda på att jag kommer få va kvar på PK... Känns väll skönt på ett sätt, men ändå??

har haft en sån in i helvetes jävla ångest så det går inte att beskriva....
suttit och stortjutit, och blivit ignorerad... inget nytt, jag vet...
Men det e mkt snäll personal här också.... och jag får ju iaf i mig mina tabletter..
My har besökt mig och Helen från boendet kom förbi en kort stund.... det var fint så länge min ork vara, vilket inte var länge...
ångesten tog över... tyvärr...
fan vad jag känner mig gnällig!!
men ibland mår man bra av det... så låt mig hållas....
Mycket skrik på avd... mycket hot om d ena o d andra..... jag undrar hur jag orkar. Men det går..... det går fanemej....
Undrens tid är ej över!
Och det ska nog bli bra...
blev en kort blog idag..
som jag alltid säger govänner, mer eller mindre iaf:

LEV SÅ GOTT NI KAN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar