torsdag 7 juli 2011

HANDLINGSFÖRLAMAD!




Känner mig så liten.... Så jävla liten!
Min kompis försökte ta sitt liv igår.. tacka fan att hon inte lyckades... hon hamna på MAVA, och jag kunde inte göra nånting... läkaren skrev ut henne från avd med en gång... fel avd sa hon.... fan e d??? vadå fel?? då får man väll vänta på rätt?? jag e oxå på fel! finns ingen rätt för mig just nu tom!!


Annars river ångesten... jag sitter i fosterställning och hyperventilerar och personalen ignorerar, dom har fullt upp med o prata sinsemellan istället.... kanske har dom nån baktanke med det, kanske ska man lära sig hantera d sj?? jag vet inte... men det känns förnedrande... kunde iaf ta mig tbx till datorn när dom bad mig lämna tbx sladdarna som jag på nåder fick ha på rummet när Moa var med...
Ångesten river fortfarande, och ticsen kommer då å då i form av ett ryck.... men det e ju kväll... å kvällarna e alltid värst!
Jag har väntat o väntat på att oskari skulle komma med mitt hår idag oxå, men han kom aldrig... jag e jätte besviken, känner för att kapa allt mitt egna men får ingen sax till det ändamålet.. dessutom hade nog inte deras slöa saxar fixat biffen om man säger så..
så i allmänhet har det varit en pissig dag...
givande inlägg det här känner jag,
jag skulle bett om ursäkt om jag känt för det men det gör jag inte så... a

köss å hej å

LEV VÄL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar