söndag 29 januari 2012

Sagostund... en "BESPOTTAD" del ur "mitt liv"

Aurora gick till parken för att träffa sin flickvän Anna...(Ange)
Dom hade en jättefin stund och träffade jätte många fina människor, som tyvärr var tvungna att gå.
Men Aurora träffade några av sina vänner från förr som satt i en folk krets från förr där satt hon och ange och myste medans en kille som hette Daniel spelade gitarr och allt var frid och fröjd. de blev bjudna på öl... det sjöngs och Aurora kände sig för första gången på länge lycklig!
hon träffade en kille som hette Daniel... som var vän med ange, han skulle senare bli Auroras bästa vän.. och granne.
Det fanns en till som hette Daniel.. han med gitarren... han var snäll och rolig, om än något irriterande med sin jävla iphone han just köpt.... detta var ju precis när dom kommit så det var ju tydligen nåt man skulle vara imponerad av men han lyckades inte riktigt fånga Auroras intresse.. Nä hon satt hellre med sin Ange och pussades och hade det bra i solen så var det inte mycket mer med det...
Daniel hade ändå inte varit den pratigaste av dom alla, men han bjöd in hela gruppen som satt där i sommarsolen att komma hem till honom och dricka jäger... De flesta tyckte antingen att de skulle jobba dagen därpå att det var för långt bort eller att de var färdig förfriskade, så vänder sig Daniel sig direkt till Aurora och undrar om inte hon ska med då, hon som knappt druckit nåt? Eller ska du också till jobbet imorgon?
-Nej nej för fan jag e på... så länge Ange kan följa med så :)
-självklart!
Så begav vi oss då iväg till hans lägenhet... en bit utanför angered.... på alla små kryddgator... vill inte ens nämna orten längre... inte just nu
Ange blev fullare och fullare på dom två ölen hon hade med sig och jag är ledsen att vi behöver minnas henne så men antagligen hade hon väll fått i sig nåt mer som gjorde henne totalt väck...
väl framme i angered ville inte han att hon skulle följa med längre, och jag FÖRSTOG HONOM!! fy faan...
så hon fick åka hem igen... jag hade sms kontakt med henne i början, men ni inser snart varför det inte fortsatte...
väl uppe i hans lägenhet för det var verkligen uppe.. Enligt honom var det GBGs högst plaserade höghus... Aurora (och jag) misstror honom än idag).
Väl uppe iaf och väl inne var det trångt men välbonat... han spelade peps persson jag gick på toa och när jag kom ut igen attackerade han mig, sa jag mig? Jag menar såklart Aurora!! Aurora minns så tydligt att hon upprepade: snälla inte en gång till... jag klarar inte ett övergrepp till.... snälla våldta mig inte... Och hans svar? Här är det ingen som ska våldta någon... och så blev hon nerbrottad på sängen... och troserna avslitna, det var sommar så det räckte..... vid nåt tillfälle så viskade han att kom igen nu jag vet att du tycker om det....
Aurora minns även orden svälj den då kom igen svälj den svälj den... och hon minns att ligga helt stilla och vara liv rädd och hon minns en repa som gick över halva plasten i hans stereo.... för det var allt hon kunde koncentrera sig på i hon vet inte hur länge.... 2 minuter? 100 år?
hon minns bandarn i ena handen skorna i andra öppna dörren o börja springa med orden från sängen: vadå ska du gå nu haahahaa...
hon minns hur alla glodde på henne... hon minns cevil snuten hon minns gyn, hon minns klamydia domen... JÄVLA SVIN! Hon minns förhör på förhör...
Hon minns "du har goda chanser"
Hon minns att gå hem och hitta ett brev där texten fräter hennes ögon: Åtalan läggs ner....
Hon minns att hon en gång mindes mer...
Men hon minns inte vad hon tycker om den saken...

1 kommentar: