söndag 29 januari 2012

FAN I HELVETES JÄVLA SKIT KUKENS FLENS VÄRLD!

sitter och skriver med Sdina... hon blev drogad på Rock Baren igår..
Jag blir så JÄVLA TRÖTT!! Blir även extremt bitter över att hennes vänner beslöt att det var bättre att sätta henne på 3en buss hem och be BUSSCHAUFFÖREN hålla koll på henne på vägen hem, från GBG till Möllycke... Hon höll tydligen på att svimma / somna flertalet gånger... ändå gick hon hem...
sitter nu och försöker övertala henne att ta sig till ett sjukhus.
hon har ingen aning om vad hon fick i sig... 3 öl och helt väck även idag... Spyr och är helt orkeslös.
Vad kan man begära egentligen? Att man ska börja festa hemma med folk man kännt hela livet? sen dagis? om det räcker... Iklädd blåjeans och ylletröja. ha ett barnvänligt spill-lock på ölen? så ingen kommer åt att lägga i nåt? Tanken lockar mig...
Alla blir serverade i nappflaska från och med nu... är du riktigt snäll får du ett övnings glas!
Kan man slippa vara tvungen att höra historier som bekräftaer morsans varningar man fick när man var yngre...
Hon hade iaf folk med sig... hon kunde iaf få iväg ett sms från toan, tjejen såg det... vakterna reagerade... hon kom därifrån... hon slapp vakna brevid främmande människa med nöjt flin eller i en trappuppgång eller inte alls i en snödriva...
MEN VAD FAN ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT ATT BARA FÅ GÅ UT OCH FÅ DRICKA EN ÖL I LUGNAN RO?
Jag blir trött och arg... Driftig och orkeslös på samma gång...
Jag skulle kunna krossa skallar eller börja jobba medc kris drabbade kvinnor eller bara bädda ner mig i sängen och ge upp....
Mden det börjar med att jag skriver det här...
Och FAN, FAN TA DIG VERKLIGHETEN!!!
Ibland vill man bara vara liten igen... och slippa sån här skit, men det vore fan att blunda! JAG VÄGRAR ATT BLUNDA!
Jag ska bli en mer seende människa igen...

Fan ta den fege jäveln som tror sig vara stor i världen när han lägger något i någons öl...
låt mig få reda på vem du är...
Jag skulle skratta den dagen någon gör detsamma mot han!
FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN VILKEN AVSKY JAG KÄNNER!

2 kommentarer:

  1. så jävla sjukt. man ska fan inte behöva ha stenkoll på sin öl för att idioter får för sig att stoppa grejor i den. det känns som att man förvånas över mänskligheten gång på gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag är mer än lovligt arg... Sen att hon idag krampar och har hugg i bröstet förbättrar inte situationen

      Radera