lördag 21 januari 2012

En bild säger mer än tusen ord!


Nä men jag mår bra...
Vi mår bra....
Mattias mår bra..
vi är lyckliga nu.....
Flytten går bra (och tär inte alls på våra psyken, att alla löften om hjälp bara var tomma ord gjorde ju inte saken bättre).
men vi mår bra! Allt är vackert för vi har ju varandra och det räcker (ju ett litet tag men hur långt då)!!
Allt e fint, Panik attacker har jag inte sett på evigheter.... inte sen jag skrev ut mig ett klokt beslut tror jag (delat det där, för visst var det... men ändå??).
Nej jag känner inga behov som drar, varför skulle ett vara så, klart jag har tagit min medicin (rusar iväg så diskret som möjligt och tar morgon dosen klockan 13.00 istället för 08.00, nästa ska tas 14.00, briljant!).
osv. osv. osv.

MEN VISST MÅR VI BRA!

ryck... ryck.. ryck...

andas gumman andas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar