tisdag 13 december 2011

. . . vet inte. . .



Trodde du på lyckan?
Trodde du allt var löst nu?
trodde du seriöst du inte skulle åka in igen....?
och trodde du dom skulle sköta sitt jobb?
Trodde du suget aldrig skulle komma tillbaka?
Trodde du att du var stark?
Tror du att du är stark för du klarat dig ett tag nu.....
är du det..........????

BORTSKÄMDA LILLA SKITUNGE BIT IHOP OCH LEV!!!
det är fanemig nu det är på tiden att göra det.... jag har allt och alla påstår att det e nu man ska vara som lyckligast JUST NU!! men.... a, vet inte, vet fan inte alls....
Livet är en dans på rosor..... taggiga sådana.
Men ändå..
Hur fan ska det kunna bli bättre?
Jag borde vara lycklig....
Jag är kär... lyckligt kär...
lägenhet på väg
vänner
folk stöttar mig och jag står på fötterna!!
VARFÖR KLAGAR JAG??
jag går inte själv.... det gör jag inte.. har inte gjort det på jäääävligt länge...
DET FINNS FOLK SOM STÖTTAR MIG!
Ändå känns det så tungt....
Ibland.
TA MIN HAND SÅ GÅR VI HÄRIFRÅN!!!
(och nån tar min hand varje gång jag frågar.....)

Tack alla som står där!!
TACK

2 kommentarer: