fredag 9 december 2011

Amy Winehouse - Rehab



När jag tittar tillbaka på alla misstag i mitt liv så vet jag inte vad jag ska tro.... och att ibland sättas i sittuationen då jag vill fortsätta köra mig i botten är för mig ett under??? Hur kan ett sjukhus sätta en fd knarkare ihop med ett gäng som öppet handlar med droger?? Inte alla, men merparten... Jag fick verktyg i min hand.... och visste fan inte vad jag skulle göra... för en saki har man ju lärt sig med åren.... man gholar inte!
kan du fixa det kan du fixa det..? Öööööö.... asså... DU FÅR BETALT! ja OCH!?
men visst fan lockar det att sälja sina benzo för en 30-50 spänn per tablett.... men nej.... det gör man inte.... inte när det leder till att man själv ligger där skakandes på marken med ångest kramper...så man rökte sina cigg måla sina naglar, sina teckningar... svor över att arbets terapeften var sjuk och tog en cigg till... en snus. lät bli att kolla på tv... läste Nemi.. pratade i telefon.... ringde 118118 och kopplades till alla mobilsamtal man behövde ringa som man inte fick....
Idiot förklarade snubben på undervåningen som sprang upp för trappan hela tiden för å leka kran på d mest osmidiga sätt jag sett... tog en cigg till och tackade fan att det snart var fredag......
kollade på klockan och håll koll på när den sk godis vagnen skulle komma.... när man kunde gå och lägga seig helt enkelt!

FY FAN FÖR ATT VARA REN PÅ EN MISSBRUKS AVD!!

3 kommentarer:

  1. De påstår att Djävulen inte existerar, men ändå lyckas hans Demoner sätta dit en på ett eller annat sätt... Kämpar med varje andetag för att inte låta oss slukas av de hål som skapas..
    De ser inte, för de vill inte.. De hör inte, för de vill inte.. Sätta känslor på döda ting är då rakt lättare än att förmå en människa att känna, att ha en uns empati..
    Egentligen är frågan; Vem är de som behöver låsas in egentligen?

    Du är älskad <3

    SvaraRadera
  2. Kalla på mig då så kan jag göra för dig det som andra inte......jag kommer när du kallar det borde du veta nu att jag försöker hjälpa te! 0ch nu när någon erbjudit Alina "Verktyg" som det så fint heter gör det mig helt ursinnig av ilska samt Väcker ångest klumpen i magen så tårar rinner längs ner kinderna och jag tänker:Ta mitt liv då era sjukt störda människor men ge fan i Alinas och Andras.......

    SvaraRadera
  3. fan vad fina ni är....
    tack <3

    SvaraRadera