lördag 1 augusti 2009

Kanyler, kanyler och kokande vatten....

det råkade bli två bilder som är likadana, men jag får inte bort nån av dem...



...en tång att räta ut smycket med, och ett helllo kitty plåster på bröst vårtan för att det saknas en plopp.... nu är jag symetrisk..om 2 kanske en daag får jag i en likadan ring... hoppas jag..



lyssnar på anthony and the johnsons, och måste påpeka att hans musik är så jävla stark.... jag kommer att tänka på markus.... D har en teori om hur han dog... innan har jag bara hört det var alkohol..... Men jag vill inte behöva veta hur det hände, däremot känner jag att jag måste få veta...



jag ska skriva om nåt annat, för jag har i nte riktigt fattat än...



min nya persing blev, med öronen, mitt 17 hål.... har 4 i ansiktet... vill ha en earl ochså, vvilket jag hade i två dar innann det svällde upp och jag var tvungen att ta bort den... kände inte för att bli ansiktsförlamad eller blind.... konstigt nog.... nä.



och nu vill jag bara få tattuerat min överarm... fan vad beroende framkallande det är!



min mun är så torr och jag kan inte sluta röka.... trotts stessen är jag rätt ångestladdad...kommer kanske stoppa i mig lite theralen sen.... kanskejag får sova på det då.... annars börjar hemsökta hus nu, jag följde det maniskt ett tag... men man kommer änna fram till att dom bara går ocg skrämmer upp sig själva..... fortfarande intressant dock...jag vill somna och vakna i tid till att kunna gå och handla lite...



Annars? annars var isa sugear heart här idag..... jag älskar verkligen henne..... vem mer dricker en cola och äter tre doughnuts till frukost...? jävliggt skön brud.... gillar några väldigt få som jag verkligen känner så för..... 4 kanske?? nåt i den stilen... tyvärr försvinnes dom mästa, inte helt, men nästan..... men mina känslor försvinner aldrig för dom.... Ange, Andrea, Lisa.... ni har grävt er in i mitt hjärta....



ang. att gräva behöver jag verkligen köpa nya tjocka kanyler... om någon läser detta och vet var man kan köpa percing kanyler, please hallow! att koka en nål går ju ann, men dom tappar spetsen.... och jag tänktekanske börja göra på andra för en 50 lapp istället för gratis... då förtjänar dom en 100%: ren nål.... ska fan köpa tatuerings maskin oxå! ha..... sorry, i just like hurting peopel.... nä, men det e typ det snyggaste som finns, kroppskonst.... or so I say...



I am bird girl.... fast han skrriver girl på ett annat sätt.... men det här är en låt jsg lungt kan dö till.... för mycket information???


fan, I want to do some body art....(för det räcker ju inte att köra en kanyl genom bröstvårtan...).. jag vill bara höra ljudet från en tattuerings maskin nu, det hadr nog räckt.... en liten stund... men bara en liten...


frågan är om jag bara vill plåga mig eller om jag verkligen vill ha dom/ det.... om ni förstår??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar