tisdag 4 augusti 2009

Fan,Fan,Fan....


jag borde vara överlycklig.... jag har övertalat morsan att köpa en digital-kamra till mig.... men jag vet ej var min mobil är..... lägenheten är inte lika över.jävlig som den var förut... så jag kan inte fatta vart den är.... den e tom rätt stor....

jag ska för övrigt få kamran i födelsedagspresent... jag fyller år i december HAHA... äntligen får jag leka..... jag skulle vilja ha en systemkamra....men lycka till.... jag har iofs en, men den kommer från 60-talet, vilket är as coolt och jag kan använda den... men det finns fan ingenstans(!) man kan hitta ett mörkrum!!! Vet inte ens om jag kommer ihåg hur man gör...? vi har dödat den vanliga kamran... Vi har varkligen det!!! När jag gick på gymnasiet, innan jag var tvungen att sluta pga psyk tjafs, brukade jag och min då bästa kompis gå till clas olsson och köpa engångs-kamror och lämna in dom på ONOFF, sammanlagt blev det kanske 75 spänn för 25 bilder.... ingen gör så längre.... ett tag gick jag ingenstans utan min kamra, en gång i veckan kom en grön plast förpackning med bilder på konstiga prylar och mina vänner.... tapetserade en vägg med bilder som betydde nåt för mig.... den snyggaste var jag, rakat huvud och en fackla... blåsandes eld... Eva,min mamma, vill fortfarande göra en planch.... men vi är mycket snack och lite verkstad... tyvärr... men jag borde kunna göra en A-4a själv.... hum.... jag och min jävla kopiator.... jag klipper och klistrar hela tiden.... jag gör mina kollage så gott som hela tiden.... klistrar in bilder i mitt block... min dagbok.... bara bilder på mig och Ida typ.... för hon är den ända jag känner som knäpper bilder hela tiden.... men jag ska överglänsa henne! HAHA!!!!

fan kan nån ringa min telefon så jag hör den??? I need my phone! Jag målade klart min karikatyr på mig och ida igår också....hon såg den jag gjort på mig och Ange och ville ha en också... dom är väldigt liknande.... men inte identiska, om ni fattar???

jag kollar på amerikas next top modell.... men borde gå och ge godis gubben 100 kr, och köpa ett nytt limmstift... ett tog slut på typ en månad.... förklarar det kvantiteten av mina kollage???

jag går nu... och hoppas jag inte missar att nån försöker ringa... för annnars hittar jag fan ALDRIG min telefon.

massa Kössar på er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar