söndag 17 juni 2012

363.... även kallad avd DÖD

varför? för det blir det när man slår in det på mobilen, några anledningar till.... det kan hända att man på nåt vänster blir mindre suicidal, men man blir fan bara sjukare! Jag har utvecklat (angående mina händer) att dom måste vara extremt rena...sjukt OCD:igt... men jag misstänker att min OCD fick hitta e annan form när de sa att jag inte fick (just det, inte FICK skada mig mer). det och att allt som ska ätas med måste sköljas av i flera minuter.... Jag har utvecklat min konstiga ätstörning igen... vill säga: ibland svälter jag, ibland frossar jag, ibland spyr jag. Det är "det glammigaste jag hört" med tanke på mina lösnsglar.... "chove them false nails down your througt bitch" så fick vi äntligen skrattat lite igen, vilket kommer slå mig på käften, det vet jag. Sitter och väntar på besöket, som aldrig kommer komma, för värsttragik e horor! (inget illa ment mot horor men uttrycket låter så). Man blir extremt påverkad av de andra här.... och det går tree ECT "kroniker" och bara stirrar.... En av dem är min rums"kompis". HATAR HATAR HATAR att dela rum! sen e vi, mig inriktad 4 yngre tjejer, vi håller ihop... kännt en sen innan.... vi håller ihop. Men ångesten och dödslängtan förtär en... inifrån och ut, ut till det skal man försöker uppehålla genom att vara fräsch och hurm... välklädd? om man nu någonsin kan kalla mig det... man gör sitt bästa, och jag gömmer mina sorgsna ögon bakom cirkellinser, jag tatt med av just den anledningen, jag har inga synfel, det e det att ni ser mig rätt! jag gillar inte det, jag vill kunna förklä mig.... vad jag gör här? IGEN? den historien tar vi en annan gång... men en ambulans personal sköt i mig något jävligt smärtsamt, innan jag äntligen FICK LOV att sluta mina ögon... men jag vaknade denna gången med... för vidare info fråga, så kansk4 jag tar mod till mig och frågar själv... <333 LEV O DU O JAG O LEV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar