tisdag 30 april 2013

Anna Johansson?

Mitt huvud är fyllt till brädden. Med allt från rosa kattungar till hur det vore teoretiskt möjligt att kunna manipulera med lite gener så man får en rosa katt.. Gärna fluffig. Därav "Anna Johansson" rubriken. Vad skulle jag välja för namn om jag nån gång skulle tvingas byta? Det hade nog bannemig blivit Anna Johansson. Känner jag iaf just nu idag. Inatt? Ikväll! Dagen har varit lite kaos. Det är valborg, och jag är inte i gbg i nån park med goda vänner och klunkar öl. Fy fan. Men jag tog rätt beslut. Risken för återfall vore för stor. Är jag rädd. Annars har jag klarat mig bra. Annars tror jag att jag har varit ren längre nu än vad jag någonsin klarat innan.. Faktiskt. Hjälp. Skrämmande egentligen, på sitt sätt. Känner mig lite under isen. Men det är ändå bättre än på länge. Jag är påvägt nånstans nu, och det känns underbart! Tjipp tjipp (och v'lkommen till Hajk)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar