fredag 2 september 2011

tårar

Jag hör hennes gråt från andra sidan väggen... men jag kan inget göra....
jag hör hennes kvävda panikattack...
och jag vet hennes tankar, om att inte stanna kvar... men vad ska man göra?
bryta sig in slå henne på käften och skrika skärp dig?!!
Hennes kille sitter där inne...
så vad gör jag här?
låt mig åka hem då... så blandade känslor över just det...
men detta e inte bekvämt längre..
vill proppa henne full med kärlek..
torka hennes tårar
och göra allting bra.
Men vad gör man åt ett krossat hjärta??
Jag vet inte vad som har sagts... vem det e jag borde slå..
Om jag borde åka hem...
antagligen...
men hennes ögon och försäkrande ord om att NEJ!
så jag sitter ensam i soffan, och allt det där roliga vi skulle göra gråts bort i rummet intill...
men det e okey.... för tårar hjälper ibland...
men vad gör jag här??
I mitten av ett liv som rämnas,
där jag bara stilla kan stå och se på???
Det känns inte rätt...
NÅNSTANS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar