måndag 8 augusti 2011






Vart längesen jag skrev nåt här, men blev uppmanad av någon jag inte ens visste läste min blogg att Uppdatera, så visst.... Men sluta upp med dessa anonyma bevakningar... jag vill se vilka som läser!!! hihi!!
I vilket fall vad har hänt???
jag har byggt naglar... Typ... O det e väll kul för mig å göra men inte för er att läsa om...
Fick en panik attack idag! Intressant värre då det var längesen, och jag dessutom inte blev lämnad ifred utan uppdragen på mina fötter då en kvinna skulle be för mig, göra korstecknet på mig heala mig och mata mig med vatten... förklarar sedan för en minst sagt chockad mig, att nu kan inte jag må dåligt mer idag för hon har såna krafer och en sån energi av den heliga anden så hon tog bort det... jag skakar lite lätt och går därifrån undrandes om detta händer någon annan än mig, då detta är 3e gng någon gör såhär, dock inte samma person och healar mig själv med en stess... Hon skrek dessutom upprepade ggr att DU VILL INTE ATT AMBULANSEN KOMMER!!! DU VILL INTE VARA PÅ SJUKHUS!!! mkt lugnande fö... men men... det gick ju bra.... efter ett tag.. Men hjälp asså... Varför alltid dig?? Som Andrea skriker när jag berättar detta??? Why??
Jag va bara tvungen å säga lite smått att hell satan... men jag sa det tyst... I mitt huvud och skrattade inte ens, bara kände att fan vilken kontroll jag har över mina tics numera...
det var dagen det... kortfattat och utvalt, det intresanta eller nåt...
russinen i kakan utplockade bara för er!! spec dig Mia!!
Lev nu väl!!!
o ja jag säger d igen...
en jävla skillnad på at
LEVA O ATT ÖVERLEVA!!!
LEV överLEV INTE BARA!!
<3

2 kommentarer: