fredag 29 april 2011

kombo


ångesten e påtaglig så här på kvällen...
egentligen varit hela dagen....
e rädd för vad dom kommer göra med mina lungnande på järntorgsmottagningen.... vill inte vara utan... klarar inte det... kan man ta med soc och säga- fråga dom då!!
e rädd för hela järntorgsmottagningen... vill ej bli sedd som missbrukare längre....
Men jag vet hur det ser ut, samhället... kommer ta ett jävla tag innan den stämpeln försvinner....
ångesten e här och jävlas med mig... besöken håller den på avstånd.... men när dom går.... då faller jag... brak säger det. jag slås mot golvet och kippar efter luft.... MEN JAG ÖVERLEVER!! det e iaf huvudsaken... eller???
jag sa idag att det e inte alltid jag lever, men dom stunderna jag gör det e fan värda att leva för! ska försöka komma ihåg den tanken... försöka minnas lyckan jag ibland känner...
istället för all skit som hälls på en av ingen anledning alls.
Jag önskar jag hade ork att fira valborg.... det e liksom min högtid, men det här året får det va... et år utan park får gå.... jag lär överleva det med..... även om jag kanske inte riktigt känner att jag lever imorgon....
men det kommer gå... ett andetag i taget så går det, som alla andra dagar.
som denna dagen
Det går
Jag lever iaf, och det e trotts allt ett jävla mirakel!

antar att jag borde vara tacksam, och det e jag ibland, men bara ibland, men jag ska göra det bästa av det som har givits mig..... det e mitt löfte till mig själv!!

1 kommentar: